Seznam blogů

čtvrtek 24. května 2012

nice day.. and tomorrow is? FRIDAY! :)

Moje lenivost mě ovládá natolik, že nejsem schopná napsat dlouhý a smysluplný článek,  proto Vám sem dám jen fotky. 
Dnešní den byl snad více než super. Šla jsem ven s kámoškou Gabčou. Naše plány byli, že se půjdeme podívat na trénink, ale tam byla samozřejmě nuda. Tak jsme šli na zahradu otrhat jahody, ale na to bylo samozřejmě moc teplo, tak jsme se prostě jen flákali venku. 

A nakonec Gábinka :)*
........
V další části dne jsem se naučila lichoběžníky do matematiky, takže z toho mám i docela dobrý pocit. Ale to asi nejlepší je, že jsem si začala psát s jedním klukem ze škole, který se mě už docela dlouho líbí a zjistila jsem, že si taky hodně rozumíme :).
Jinak mé zítřejší plány jsou dost jasné. Kolem třetí hodiny pojedu k Janči hlavně z jednoho důvodu. Abych si mohla vzít fotky ''toho někoho'', které mě vytiskla♥. takže nechtějte potom vidět moje polepené zrcadlo fotkami. Jo vím. Snažím se zapomenout a takhle mě to půjde ještě hůř, ale co už. Moje věc.
Taky chci jít ještě zítra posbírat jahody, jestli na to teda nebude můj zadek příliš lenivý :D.
Právě mě štípl komár :D au!.. Dobrou noc.. :-*




3 komentáře:

  1. Pekné fotky :)

    Rada by som vás všetkých pozvala na svoj nový blog. Budem rada za každý komentár aj člena:) http://bibischw.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat