Seznam blogů

sobota 19. května 2012

..i never did not know how to write introductory articles...

Snad nikoho nebaví psát ty trapné úvodní články, mě teda rozhodně ne. Pokaždé nevím o čem mám na začátek povídat.
No začnu něco o mě a o blogspotu.


Nesnáším to, ale zvládnu to. Nějak velice zkráceně se vám představím. To, že je mě 13, kde bydlím a co mám ráda máte už vpravo. Ale pozor! :D Za 10dní je mě 14, takže už to prokleté číslo: třináct neberte vážně. Moji velice milovaní rodiče mě pojmenovali nejhorším jménem na světě, takže se samozřejmě jmenuju Kamila. Bydlím v nejtrapnějším městě na světě jejichž název vám ani říkat nemusím. Proč to tu vlastně tak nesnáším? Protože nesnáším lidi, kterí tu bydlí. Každý si tu hraje na velkého kamaráda a přitom jsou všichni falešní. .. Ok, radši vás předem upozorním:'věčně si na něco stěžuju'. Zvykejte si :D. Abych řekla i něco pozitivnáho o sobě. Někdy umím být docela milá, ale to jen na pár určitých osob. Mám jednu kamarádku, která je pro mě naprosto vším a taky pár kamarádů, ale těch je jen opravdu pár.. V tom prokletém, hnusném městě bydlím v bytě. Jsem tam nalezlá s rodičema, bratrem a sestrou. Všechny čtyři bych byla schopná někdy zabít, ale musím potlačit své rozbouřené, vražedné city. 

Miluju Kiss, The Beatles, One Direction,  Tokio Hotel, Hudbu složil-slova napsal, čaje, ...potkany, psy a dalších miliardu děsně sladkých zvířátek, pokud teda vynecháte nechutné, malé mravence, krvežíznivé komáry a zákeřné býky. Mé nejoblíbenější barvy jsou: černá, šedá, bílá, vlastně skoro všechny, ovšem v sobě zkrývám nepředstavitelně velkou nenávist k žluté barvě.! 


uuf. Už jsem myslela, že to představování bude nekončící peklo, ale skončila jsem. Teď něco malinko o blogspotu.


Dříve jsem měla více blogů, ale tady na blogspotu jsem poprvé. No teda. Dříve? Je to asi týden co jsem ho zrušila, ale abych se přiznala jsem strašně nepoučitelná. Nikdy nevydržím u blogu. Přestane mě to tak po dvou týdnech bavit. Teda né, že by mě to nějak extra nebavilo, ale spíše nevím o čem mám psát. Ale nyní začínám pěkně od začátku! Začínám na blogspotu a ten mě doufám nikdy neomrzí. Vlastně jsem si vždycky přála mít blogspot, ale vždycky jsem se ho tak nějak bála. Když jsem si ho teď založila myslela jsem, že se zblázním. Nevěděla jsem, kde nahrát obrázek, kde psát články, kde udělat záhlaví atd.. Ale asi po hodině nebo dvou boje jsem blízko u vítězství a skoro vše tu už chápu!  A o čem vlastně tenhle blogspot bude? Bude především o mě, o mých snech, o mé oblíbené hudbě a o módě. Myslím si, že časem poznáte sami o čem je a jaká jsem doopravdy já :)



Žádné komentáře:

Okomentovat