Seznam blogů

pondělí 21. května 2012

I'm confused, in love, angry, smiling...

ahoj, ahoj, ahoj.)
Trapný odstavec: Vím, že název článku asi trochu nepochopíte. Zmatená, zamilovaná, rozzlobená, usměvavá? Asi to trochu nedává smysl, ale což. 
Nechápu o co tady jde. Dneska jsem se totiž dozvěděla, že kluk, kterýho tak strasně miluju, mě miluje.Hm to je super, ale proč je tak protivnej, náladovej a nerozhodnej? Prostě to nechápu! 
Moje nálady jdou dneska (poslední dva týdny) hodně smíšené. Jsem strasně na všechny rozčilená! jsem zamilovaná do někoho, kdo mě (asi určitě) nemiluje (ikdyž to řekl..)! ale hlavně, co mě samo na sobě nejvíc překvapuje je to, že se pořád směju. Pořád mě příjde něco srandovní. Už to ani nemá svoje kouzlo, když se člověk směje sám sobě :D. Například: ''ta dotyčná osoba'' mě řekne, ať držím hubu a já se začnu smát. Jsem v pořádku?? Spíš bych měla brečet, jak každá normální holka, ale ne, já se směju. Panebože nesnáším se už za to, že jsem se někdy do někoho zamilovala.


No nebudu vám vykládat o mé nešťastné lásce a trapné náladě a začnu mluvit o něčem normálním.


Jak vám to jde momentálně ve škole? Já se snažím v matematice dostat na 3 a myslím, že mě to docela jde, ikdyž teď bych se měla učit a nebýt na počítači, ale pššt. Vlastně bych se měla učit do všeho. Ve všech předmětech jsem se min. o stupeň zhoršila. Joo ono to bylo dobrý dokud jsem nepotkala jeho.! No nic. A co dnešek? Po škole jsme se s kámoškou ( http://the-overwhelming-power.blogspot.com/ ) nacpala dvěma zmrzkama a šly jsme k nám. Plány byli jiný, ale my dva zavisláci celý den na pc (y) ! :D


úúúúú. nestíhám psát článek. sakryš! :D mamka na mě přišla!I love him :-*
No nezamiluj se do jeho očí :'))♥ 


čááo)


P.S: V blízké době (možná zítra) čekejte měnší změnu designu.

Žádné komentáře:

Okomentovat