Seznam blogů

neděle 20. května 2012

I don't know, how i feel.!..

Ano. Někdy prostě nevím, jak se cítím a jakou mám doopravdy náladu. Z jedné části je skvělá a z druhé je zničená, ubrečená..prostě příšerná! 
Pokud bych měla něco říct o té skvělé části. Tak ta se nazývá: Hokej!♥ Včera nám to bohužel neklaplo. Ok byla jsem zklamaná, ale ten dnešek? Suprovej) 3:2 výhra nad Finskem. Měla jsem 10minutovej stálej úsměv, když jsem viděla české hokejisty usmívat se a zpívat českou hymnu. Ke konci to byli ale trošku větší nervy, protože si fini mysleli, že to zvládnou a dělali pro to vše, ale my jsme se nedali! Jinak teď hrají Slováci proti Rusku. Komu fandíte? Já fandím Slovensku, protože myslím, že si to zaslouží, ale mám tušení, že rusové jim pěkně nakopou zadek. Takže nevím no. Ale držím palce Slovensku, protože kdyby SLOVACI vyhrali proti RUSKU! joo tak to by bylo v telce snad navždy :D. 

*Celkem divné, že? Jediná věc proč jsem šťastná je, že máme doma bronz..*

*Bolí to, když máš někoho ve svém srdci, ale nemůžeš ho mít i ve svém objetí*

A proč se vlastně pořád cítím tak zničeně, ubrečeně a příšerně? Je to hrozný. Je hrozný vůbec zamilovat se. Nevěřím už žádnýmu klukovi. Nevěřím v lásku. Nevěřím, že kluci mají opravdový city. Jsou všichni tak příšerně stejný. Já vím, vím, že mě miloval, ale nemiluje. Ani nevím jestli to vědět chci.. Tak strašně to bolí! Tolikrát jsem pro něj brečela, tolik dní jsem o něm přemýšlela. Jenže jemu už je to tak příšerně jedno. Proč se vždycky zamiluju já a on ne?? Proč jsem se zamilovala do někoho, koho nikdy nemůžu mít? Koho nikdy neobejmu?? Achjo. Tohle jsou prostě naprosto zbytečný otázky.. Nebudu svůj milovaný blogspot zatěžovat těmahle trapnýma otázkama. Takže začnu radši mluvit o něčem normálním.

Jak jste se dneska měli a jak se těšíte zítra do školy? Já ze včerejška na dnešek spala u kamarádky a ráno jsem odjela celkem brzo. Doma jsem se jen učila, dělala úkoly a koukala na hokej. A na zejtřek se těším fakt ''strašně moc'' :D. Ale to se asi každý normální člověk netěší do škole. 
Nevím, mám pocit, že tohle byl zase článek o hovnu. Asi byl, ale tak co no. 

Mějte se krásně! :*

(Je to 1:1 a všichni držíme palce slovenskůůů)♥
Ty jo já jím fandím, jak kdyby to byli češi :D. Tak klid Kamilo.!

4 komentáře:

  1. Hokej mě moc nebere, takže s tebou nesoucítím :D.. Jinak kdyby jsi odjela později, nemusela bych vařit :DD

    OdpovědětVymazat
  2. Neříkalas, že ho miluješ komeťačko? :D .. nj smula :P

    OdpovědětVymazat
  3. Jen na živo :D V televizi je to o ničem :D

    OdpovědětVymazat